1 Şubat 2012 Çarşamba

SAHTE YEMEKÇİLER

İlginç insanlardan oluşan garip milletler yarışması yapılsa; inanın açık ara birinci oluruz. Neyi bu bakış açısı ile ele alsam; nedense çoğunda aynı kanıya varıyorum.

Mesela bu hafta sonu televizyondaki kanallardan birinde yemek programı yapan bir adamı gördüm. Konuşmalardan belli ki adam meşhur bir adammış.
Artık siz benim meşhurlarla ilişkimi anlayın.

Adam bir yandan programına davet ettikleri konukları ile sohbet ediyor, bir yandan da soğan doğruyordu. Soğandan önce havucu, biberi ve muhtemelen falanla filanı; ben kanala gelmeden önce belli ki doğrayıp halletmiş.

Neyse efendim böyle bir program yaptıklarına göre izleyenleri de var demek ki. O konuya bu yüzden zaten bir şey demeyeceğimde programa katılan konukların hayatlarında ilk defa yemek yapıldığını görmüş gibi ilgiyle olaya katılmaları beni benden aldı.

Evde anneleri “iki soğan doğra” dese inanın bin dereden su getirirler. Hatta bence hayatlarının hiçbir döneminde annelerine ya da eşlerine mutfakta böylesine katılımcı olmamışlardır.
O derece yani…

Ama o kamera var ya o kamera bütün olayı tamamen değiştiriyor. Her şeyi başkaları için yapmaya alışmış insanlar topluluğunun meşhurları; aslında işte böyle böyle bedel ödüyorlar.

Sahte dünyalara; sahte gülücüklerle içtenmiş gibi katılarak.
Biz de seyreyliyoruz bu komedi dükkânında neler olduğunu…
Çorbada tuzumuz olsun misali…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder