6 Eylül 2012 Perşembe

ÖZLEDİM SANIRIM


Sanki sen varmışsın yanımda,
Ben oturmuşum karşına, bacaklarımı çekmişim kendime sımsıkı
Elimde bir şiir kitabı, okuyorum sana fısıldar gibi
Ama ne ben farkındayım ağzımdan çıkan kelimeleri,
Ne de sen anlıyorsun…
Aklımızda sevda, bende sen, sende ben…

Sanki sen varmışsın yanımda,
Ben uzanmışım yatağa, sırtımı sana dayamışım
Bacaklarımız ayaklarımız karışmış birbirine
Ellerini dolamışsın bedenime, ensemde nefesini duyuyorum
Bir şeyler mırıldanıyorsun;
Gözlerimi mi özledin diyorsun yoksa…

Sanki sen varmışsın yanımda,
Yüzükoyun uzanmışım yanına, yüzümü gömmüşüm yastığa,
Hiçbir şey görmüyorum, duymuyorum, sadece bekliyorum,
Sonra bir dokunuş var hissettiğim, omzumda
Öyle hafif öyle sessiz ki
Sırtımda ılık bir meltem esintisi başlıyor sonra, arada dalgaların narin dokunuşu…

Kokunu duyuyorum…

Özledim sanırım seni ben…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder