12 Aralık 2010 Pazar

UNUTMAYI ÖĞRENDİM



Unutmayı öğrendim. Her şey yolundayken; birden bire beni yok edercesine terk ettiğini bile söylemeden gittiğinde ben seni unutmayı öğrendim.


Sen başka bir aşkın heyecanı ile yanıp tutuşurken, beni yakıp kül edeceğini bilerek arkanı döndüğünde; aslında beni yalnızlığa değil, sevdasız, güvensiz bir yaşama mahkûm etmiştin. Sen ne yaptığını bilmene rağmen beni harcadığını öğrendiğinde ise bende seni unutmayı öğrendim.


Senin beni unuttuğun gün; bende seni unutmayı öğrendim.


Sen başka kollarda hiç tatmadığın zevklerin uğruna beni çiğneyip geçtiğinde bende seninle yaşananları unutmayı öğrendim.


Sen niye gittiğini söylemeye bile tenezzül etmezken, ben senin gittiğini unutmayı öğrendim.


Sen yaşanmış güzel anları yanında götürüp boşluğu bana bıraktığında bende seni unutmayı öğrendim.


Sen aşkının sahtekârlığını ortaya çıkarırcasına kaybolduğunda geri gelmeyeceğini bilircesine bende seni unutmayı öğrendim.


Aslında anladım ki seni sevdiğim ilk gün seni unutmaya başladığım ilk günmüş. Ve ben o ilk günü bile unutmayı öğrendim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder